آخرین اخبار

اجرای بیش از ۷ هزار میلیارد ریال پروژه راه‌ روستایی در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: درحوزه راههای روستایی استان ۱۴۷ پروژه با اعتبار افزون بر ۷ هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال در دست اقدام است.

اشتراک گذاری
04 دی 1402
کد مطلب : 10616

حمیدرضا پیمانجو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در کهگیلویه و بویراحمد ۱۳۵ پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی با اعتباری افزون بر ۷۰۸ میلیارد تومان در دست اجرا است.

وی بیان کرد: تعداد ۱۲ طرح در حوزه روکش ها راه روستایی با اعتباری ۶۰۰ میلیارد زیال می باشد که بخشی انجام گرفته و بخشی دیگر از آن نیز در حال انجام است.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سرویس دهی به بیش از ۶ هزار کیلومتر راه مواصلاتی در استان شامل روکش ها، روشنایی ها، نیوجرسی ها، تابلو علائم، نگهداری تونل ها، ابنیه‌های بزرگ و کوچک، خط کشی‌ها و حریم ها همگی بر عهده راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است.

پیمانجو عنوان کرد: در کنار این خدمات نگهداری، ساخت راههای روستایی، ساخت پاسگاه‌ های انتظامی پلیس راهها، راهدارخانه ها و مساجد بین راهی نیز به همراه تعمیرات، مرمت و بازسازی را نیز انجام می دهیم.

وی گفت: در حوزه راههای روستایی کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۷ هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال پروژه در دست اقدام است.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در حوزه ساخت پاسگاه ها و تعمیرات پلیس راه ۳۰۰ میلیارد ریال و در حوزه تعمیرات و بهسازی راهدارخانه ها، ۲۵۰میلیارد ریال هزینه شده است.

 پیمانجو با اشاره به اینکه هم اکنون پروژه ها در این حوزه با جدیت و پشتکار فعال هستتد بیان کرد: احداث رمپ های ورود و خروج مجتمع های خدماتی رفاهی نیز با مبلغ ۱۰۰میلیارد ریال قرارداد داریم که بخش های قابل توجهی از آنها رو به پایان است.

پیمانجو افزود: ۲۰۳ کیلومتر بزرگراه، ۴۳۹ کیلومتر راه اصلی ۱۰۷۱ کیلومتر راه فرعی، ۴۴۲۵ کیلومتر راههای روستایی مستلزم هزینه های گزاف در امر نگهداری است، کاهش تصادفات هزینه می خواهد و اعتباران هم محدود می باشد اما با تمام ظرفیت پای کار هستیم.

پایان پیام/۸۲۰۳۳



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 17 =